Oj, länge sedan man skrev :D

Idag var man och fikade med kusinen.
Hade det trevligt och alltid lika kul har vi varje gång som vi ses.
Jag älskar dig.
Tack för att du finns.
Btw, hon fick träffa min son för första gången.

Vi julhandlade, köpte julklappar och lite mat.
Sen hängde hon med mig hem och åkte precis hem.
Vi kollade på film efter all julhandel.
Skönt och ta det lungt fakitskit.

Nå, jag har köpt en julklapp till en sötnos som jag hoppas på att få träffa snart.
Vore himlans kul fakitskit om han kommer ha tid någon gång under julen så han kan få den.
Ska kolla det med honom :)

Jag hoppas att han blir min, för jag börjar älska honom även om jag inte träffat honom än, men han är helt underbar och vi har ju pratat 3 månader om inte mer eller mindre, minns inte.
Men jag älskar honom!
Skulle vara så underbart om jag fick dela mitt liv med honom, och bo med honom!

Bli min <3

Bild på min son!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vem är han? :)

2009-12-20 @ 23:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS