Säger väl. . .

God morgon alla läsare!

Idag lämnade jag min plutt på dagis redan 07:30.
Så ska hämta honom redan 15:30

Han trivs så bra och det är ju ett +!
Alltid lika ledsen när man lämnar honom och när man hämtar honom så är han alltid glad!
Min stora kille, jag älskar min son så otroligt mycket!

Min sambo jobbar till 8 ikväll så blir att vara ensam med min son och hans söner, fullt hus för mig ikväll tills han kommer hem!

Men idag har jag varit på interjuv, så jag hoppas och håller tummarna på att jag får jobbet, vore GOOD!
Tror nog jag kommer trivas väldigt bra där, känner de bara på mig fast jag inte jobbat med sånt förut.

Så nu får ni oxxå hålla tummarna för mig!



Så vad ska ni hitta på idag då kära läsare!?


Jag ska vara med barnen och städa för fullt, tvätt och disk som vanligt och gå ut och leka med dom kanske vore ett + för dessa stora och små pojkarna!

Hare så bra så länge, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS