Tänkte. . .

Presentera mig lite.
Mitt namn är Linnèa Sundström
Jag bor i Eskilstuna stad, eller utanför om det ska stämma in perfekt.
Jag är snart 21 år och snart tvåbarnsmamma.
Min son kom till välden den 24/10-09, Vikt 3472 , Längd 50
Och hans fullständiga namn blev Kevin Markus Liam Sundström

Jag är tillsammans med världens bästa sambo med namn Robin Rödin Eriksson
Det är han som är pappa till mitt andra barn.
Vi blev tillsammans 20 mars 2011, vi kom på ganska snabbt att vi älskar varandra väldigt mycket så den 20 maj 2011 så förlovade vi oss och sen gjorde vi slut men nu är vi tillsammans igen och det är som att leva på en regnbåge med honom, jag älskar min Robin väldigt mycket!
Och den 30 januari 2012 så flyttar vi till Stockholm, Robins mamma bor där och vi får nära till allt!

Sen har jag en lillebror oxxå men honom tänker jag inte nämna så mycket här på bloggen så det gör väl inget om det inte blir nå namn för honom!

Men jag hoppas ni kommer att trivas på min blogg, jag ska uppdatera så mycket jag bara kan, allt för min skull + eran skull!

Om ni undrar något mer så får ni gärna kommentera, det är alltid nöje att få lära känna nytt folk och få prata med oxxå dessutom!

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS