Min fru flyttar in till mig idag och stannar länge?

Länge sedan man skrev nu, får försöka ändra på det för eran skull!
Men som sagt, idag har jag diskat, städat undan en himla massa!
För idag kommer Ywette hit, hon ''flyttar'' in till mig och mina två barn tills hon känner sig redo att flytta hem igen till Robin (mitt x och Thindras pappa).

Imorgon ska vi åka till Ikea, första gången jag kör min egna bil!
Ja, för i oktober fick jag körkortet!
Detta är inget jag sagt något om, men nu vet ni det!
Har inte velat köra bilen förens min Thindra kom ut, och det har hon ju gjort nu!
Så ska bli spänande och köra min egna bil för första gången!

Allt i livet är så underbart med mina två barn vid min sida!
Nu ska jag rensa lite av Thindras kläder som blivit små!

Ha en trevlig dag mina läsare så återkommer jag!
Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
”RSS